search-voice
Нічого не знайдено...

Цінності та місія Chicco

Цінності та місія Chicco Цінності та місія Chicco

Бути батьками — хвилююче та іноді важко. Завдання Chicco, прислухаючись до потреб батьків, зробити життя легшим. Chicco завжди "скрізь, де є дитина" і, за даними MPP Consulting, входить до десятки кращих італійських брендів.

Хто ми?

Бренд Chicco з більш ніж 60-річним досвідом представлений більш ніж у 120 країнах світу. Одне з найважливіших завдань бренду — розробка інноваційних продуктів, що відповідають найсучаснішим потребам батьків. Chicco співпрацює не тільки з мамами та татами, але і з усіма, хто піклується про дітей — педіатрами, психологами, неонатологами, ортодонтами, стоматологами, ортопедами та ін.

Формула успіху — досвід та інновації 

Ми не тільки спираємося на багаторічний досвід, але й постійно впроваджуємо інновації скрізь, де це можливо, в тому числі завдяки Дослідницькому центру Chicco.

Цінності Chicco

10 советов по выбору бутылочки для кормления
  • Турбота

Філософія Chicco — дбати про споживачів так, як люблячі батьки піклуються про дітей. Розробляючи кожен продукт, ми робимо його максимально безпечним, інноваційним, функціональним та практичним.


  • Якість та безпека

Якість та безпека — зобов'язання та цінність, заради якої ми працюємо з максимальною самовіддачею щодня. Ми прагнемо не тільки відповідати, але навіть перевершувати найсуворіші стандарти на етапах проектування, розробки та виробництва.

10 советов по выбору бутылочки для кормления
  • Впевненість в якості продукції

Постійна увага до якості — основа нашої роботи. Ми використовуємо новітні методи та інструменти для розробки та перевірки безпеки продукції. Лабораторія краш-тестів Chicco, наприклад, оснащена найкращими та передовими технологіями, які дозволяють максимально докладно вивчити кожну деталь.


  • Мистецтво чути

Відгуки, які ми отримуємо, — цінне джерело для найкращих рішень. Ось чому ми завжди відкриті до діалогу з вами.

10 советов по выбору бутылочки для кормления
  • Інновації

Наші погляди завжди звернені у майбутнє. Ми продовжуємо фокусуватися не лише на потребах батьків сьогодні, а й на їхніх потребах завтра.


  • Соціальна відповідальність

Наше постійне зобов'язання — відповідальне ставлення до людей та навколишнього середовища. Турбота про дітей — це і турбота про світ, у якому вони зростатимуть.

З 2017 р. ми беремо участь у Глобальному договорі Організації Об'єднаних Націй (ГДООН), найбільшій у світі ініціативі у сфері корпоративного сталого розвитку. Ми узгодили наші цілі з цілями ООН у сфері сталого розвитку та виділили три основні місії:

  1. Хороше здоров'я та благополуччя.
  2. Якісна освіта. 
  3. Відповідальне споживання та виробництво.

Ми віримо у філософію виховання дітей, де спираємося на турботу про інших, включаючи захист планети для майбутніх поколінь.