search-voice
Нічого не знайдено...
Питання та відповіді arrow

Питання та відповіді

Графік роботи
Повернення
Доставка
Оплата
Подарункові сертифікати
Сервіс
Графік роботи
  •  

    Який графік роботи інтернет-магазину Chicco?

    Наш інтернет-магазин працює за наступним графіком:

    • Понеділок - п'ятниця: 9:00 - 20:00
    • Субота - неділя: 9:00 - 20:00
  •  

    Який графік роботи кур'єрської служби доставки в Києві?

    Наша кур'єрська служба доставки в м. Києві працює 7 днів на тиждень (пн-сб) з 9:00 до 18:00.

    Якщо вам необхідна доставка товару в інший час, повідомте про це в коментарі до замовлення або менеджеру інтернет-магазину при узгодженні замовлення по телефону.

Повернення
  •  

    Як повернути товар, придбаний в інтернет-магазині Chicco?

    З детальною інструкцією щодо повернення товару можна ознайомитися на сторінці правил повернення та обміну або за телефоном (044) 323-09-12. Оформити повернення можна:

    1. Протягом 14 днів з дня здійснення покупки.
    2. При наявності всіх комплектуючих, фірмової упаковки і товарного вигляду.
    3. Документів, що підтверджують дату покупки: чек і гарантійний талон.
    4. А також заповненої заявки на повернення товару (знаходиться на звороті товарного чека).

    Згідно Закону України "Про захист прав споживачів".

    Якщо товар був в експлуатації, Сервісний центр може замінити використані деталі на нові, в цьому випадку вартість деталей віднімається від суми повернення.

    Якщо після доставки ви відмовляєтеся від товару (не підходить колір, модель, і т.д.), повернення оформляється тільки співробітниками інтернет-магазину і сервісного центру.

  •  

    Як скасувати замовлення?

    Ви можете скасувати замовлення за номером гарячої лінії (044) 323-09-12.

Доставка
  •  

    Чи можливо забрати замовлення у фірмовому магазині?

    Ви можете скористатися послугою самовивозу з магазинів Chicco та MA, обравши спосіб доставки "Самовивіз" на сторінці оформлення замовлення.

  •  

    У якому магазині я можу купити ... (Наприклад: соску, пляшечку та ін.)?

    Для того, що б отримати інформацію про наявність продукції, яка Вас зацікавила, ви можете:

    • клікнути на посилання Наявність в магазинах, на сторінці зацікавленого вами товару.
    • зателефонувати за номером гарячої лінії – (044) 323-09-12.
    • задати питання службі підтримки покупців, заповнивши форму в розділі On-line консультація.
    • завітати або зателефонувати у найближчий до Вас фірмовий магазин і дізнатися про наявність зацікавленої вас продукції. Адреси та телефони магазинів на сторінці Магазини
  •  

    Чи є послуга примірки при кур'єрській доставці?

    Ви можете скористатися послугою примірки одягу або взуття нової колекції* при кур'єрській доставці по Києву.

    Як це працює?

    1. Додайте товар, який Вас зацікавив, до кошику (не більше трьох артикулів) та оформіть замовлення.
    2. У коментарях під час замовлення або під час підтвердження замовлення з менеджером, зазначте, що бажаєте примірку.

    Вдома ви матимете змогу приміряти та обрати речі, що підходять вашій дитині, поки кур'єр зачекає протягом 15 хвилин.

    У випадку, якщо кінцева сума замовлення складатиме менше 2000 грн або у разі відмови від замовлення повністю, отримувач сплачує суму доставки у розмірі 59 грн.

    *Під новою колекцією розуміється поточна колекція сезону.

  •  

    Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

    Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій.

    Ви також можете самі забрати замовлення у відділеннях та поштоматах "Нова Пошта", у відділеннях "Укрпошта".

  •  

    Як здійснюється доставка по Україні?

    Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрських служб "Нова Пошта", iPost, а також власних кур'єрів інтернет-магазину.

  •  

    Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

    На жаль, в даний момент ми працюємо тільки на території України.

  •  

    Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

    У відділеннях та поштоматах кур'єрської служби "Нова Пошта" замовлення буде перебувати протягом 4 робочих днів, а у відділеннях "Укрпошта" – протягом 7 робочих днів. По закінченню цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.

  •  

    Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

    В разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомити нам про те, що трапилося за телефоном гарячої лінії (044) 323-09-12.

  •  

    Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

    Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-якими причинами) Вашого товару в офісі перевізника, обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії (044) 323-09-12.

Оплата
  •  

    Як я можу оплатити своє замовлення?

    Зараз доступні наступні способи оплати:

    • готівкова оплата
    • безготівкова оплата
    • оплата картами Visa и MasterCard
    • оплата соціальною картою "Пакунок малюка"
    • оплата частинами від ПриватБанк
  •  

    Чи можливо купити товар в розстрочку?

    Ви можете придбати товар в розстрочку з домопогою сервісу "Оплата частинами від Приватбанк". Щоб скористатися даною послугою, оберіть спосіб оплати "Оплата частинами від ПриватБанк" під час оформлення замовлення, а далі – кількість платежів. Після оформлення замовлення ви будете переадресовані на сторінку оформлення оплати частинами від ПриватБанк.

  •  

    Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?

    Так. Але тільки для замовлень, які доставляють штатні кур'єри інтернет-магазину та на відділеннях "Нова пошта", які оснащені платіжними терміналами.

    Обов'язково повідомляйте менеджерам інтернет-магазину про бажання оплатити замовлення карткою при отриманні.

  •  

    Чи є можливість оплати замовлення платіжними картами Visa і MasterCard?

    Так, є. При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати "Visa/MasterCard". Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату.

  •  

    Чи можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?

    Так. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard. Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну з боку Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.

  •  

    Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

    Ні. Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Подарункові сертифікати
  •  

    Який термін дії подарункового сертифіката?

    Термін дії подарункового сертифіката обмежений і становить 12 місяців з дати видачі.

  •  

    Чи повертається різниця, якщо вартість товару нижче номіналу сертифіката?

    Ні. При здійсненні покупки, номінал сертифіката списується цілком. У разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.

  •  

    Чи може скористатися подарунковим сертифікатом інша людина?

    Так. Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним). Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати з його допомогою товар.

  •  

    Чи можна повернути подарунковий сертифікат і отримати назад кошти?

    Ні. Сертифікат не підлягає поверненню/обміну і не може бути використаний для отримання готівкових коштів.

  •  

    Чи можливо використовувати кілька сертифікатів одночасно?

    Так. Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.

  •  

    Чи можна використовувати сертифікат для покупки декількох товарів одночасно?

    Можна. Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів в замовленні.

Сервіс
  •  

    Я хочу відремонтувати продукцію Chicco (купити нову деталь)

    Наша компанія надає гарантійне та післягарантійне обслуговування. Якщо у вас виникла необхідність в ремонті продукції, придбанні чи заміні деталей, зверніться в Сервісний центр Chicco.

    Адреса: 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2 тел: (067) 216-93-24

    Як доїхати?

    • ст.м. "Деміївська"
    • зупинка "Автовокзал"
    • зупинка "пр-т. Науки"

    Графік роботи: пн-пт: 09:00 - 18:00, сб-нд – вихідні

  •  

    Чи можлива покупка коляски Trio без автокрісла (люльки тощо)?

    Всі моделі колясок продаються тільки в тих комплектаціях, які представлені на сайті. Ви можете розглянути коляски Duo, в комплектацію яких автокрісло не входить.

  •  

    Який термін гарантійного обслуговування на товар?

    Термін гарантійного обслуговування варіюється в залежності від товарної категорії.

    Гарантійний термін обслуговування технологічно складних виробів ТМ Chicco (автокрісла, стільчики для годування, манежі, крісла-качалки, ходунки, електро-побутова техніка, електронні іграшки та ін.) Становить від 6 до 12 місяців з дати продажу, а для категорії колясок - 12 місяців.