Питання та відповіді
-
Який графік роботи інтернет-магазину Chicco?
Наш інтернет-магазин працює за наступним графіком:
- Понеділок - п'ятниця: 9:00 - 20:00
- Субота - неділя: 9:00 - 20:00
-
Який графік роботи кур'єрської служби доставки в Києві?
Наша кур'єрська служба доставки в м. Києві працює 7 днів на тиждень (пн-сб) з 9:00 до 18:00.
Якщо вам необхідна доставка товару в інший час, повідомте про це в коментарі до замовлення або менеджеру інтернет-магазину при узгодженні замовлення по телефону.
-
Як повернути товар, придбаний в інтернет-магазині Chicco?
З детальною інструкцією щодо повернення товару можна ознайомитися на сторінці правил повернення та обміну або за телефоном (044) 323-09-12. Оформити повернення можна:
- Протягом 14 днів з дня здійснення покупки.
- При наявності всіх комплектуючих, фірмової упаковки і товарного вигляду.
- Документів, що підтверджують дату покупки: чек і гарантійний талон.
- А також заповненої заявки на повернення товару (знаходиться на звороті товарного чека).
Згідно Закону України "Про захист прав споживачів".
Якщо товар був в експлуатації, Сервісний центр може замінити використані деталі на нові, в цьому випадку вартість деталей віднімається від суми повернення.
Якщо після доставки ви відмовляєтеся від товару (не підходить колір, модель, і т.д.), повернення оформляється тільки співробітниками інтернет-магазину і сервісного центру.
-
Як скасувати замовлення?
Ви можете скасувати замовлення за номером гарячої лінії (044) 323-09-12.
-
Чи можливо забрати замовлення у фірмовому магазині?
Ви можете скористатися послугою самовивозу з магазинів Chicco та MA, обравши спосіб доставки "Самовивіз" на сторінці оформлення замовлення.
-
У якому магазині я можу купити ... (Наприклад: соску, пляшечку та ін.)?
Для того, що б отримати інформацію про наявність продукції, яка Вас зацікавила, ви можете:
- клікнути на посилання Наявність в магазинах, на сторінці зацікавленого вами товару.
- зателефонувати за номером гарячої лінії – (044) 323-09-12.
- задати питання службі підтримки покупців, заповнивши форму в розділі On-line консультація.
- завітати або зателефонувати у найближчий до Вас фірмовий магазин і дізнатися про наявність зацікавленої вас продукції. Адреси та телефони магазинів на сторінці Магазини
-
Чи є послуга примірки при кур'єрській доставці?
Ви можете скористатися послугою примірки одягу або взуття нової колекції* при кур'єрській доставці по Києву.
Як це працює?
- Додайте товар, який Вас зацікавив, до кошику (не більше трьох артикулів) та оформіть замовлення.
- У коментарях під час замовлення або під час підтвердження замовлення з менеджером, зазначте, що бажаєте примірку.
Вдома ви матимете змогу приміряти та обрати речі, що підходять вашій дитині, поки кур'єр зачекає протягом 15 хвилин.
У випадку, якщо кінцева сума замовлення складатиме менше 2000 грн або у разі відмови від замовлення повністю, отримувач сплачує суму доставки у розмірі 59 грн.
*Під новою колекцією розуміється поточна колекція сезону.
-
Куди і на яких умовах здійснюється доставка?
Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій.
Ви також можете самі забрати замовлення у відділеннях та поштоматах "Нова Пошта", у відділеннях "Укрпошта".
-
Як здійснюється доставка по Україні?
Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрських служб "Нова Пошта", iPost, а також власних кур'єрів інтернет-магазину.
-
Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?
На жаль, в даний момент ми працюємо тільки на території України.
-
Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?
У відділеннях та поштоматах кур'єрської служби "Нова Пошта" замовлення буде перебувати протягом 4 робочих днів, а у відділеннях "Укрпошта" – протягом 7 робочих днів. По закінченню цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.
-
Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?
В разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомити нам про те, що трапилося за телефоном гарячої лінії (044) 323-09-12.
-
Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-якими причинами) Вашого товару в офісі перевізника, обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії (044) 323-09-12.
-
Як я можу оплатити своє замовлення?
Зараз доступні наступні способи оплати:
- готівкова оплата
- безготівкова оплата
- оплата картами Visa и MasterCard
- оплата соціальною картою "Пакунок малюка"
- оплата частинами від ПриватБанк
-
Чи можливо купити товар в розстрочку?
Ви можете придбати товар в розстрочку з домопогою сервісу "Оплата частинами від Приватбанк". Щоб скористатися даною послугою, оберіть спосіб оплати "Оплата частинами від ПриватБанк" під час оформлення замовлення, а далі – кількість платежів. Після оформлення замовлення ви будете переадресовані на сторінку оформлення оплати частинами від ПриватБанк.
-
Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?
Так. Але тільки для замовлень, які доставляють штатні кур'єри інтернет-магазину та на відділеннях "Нова пошта", які оснащені платіжними терміналами.
Обов'язково повідомляйте менеджерам інтернет-магазину про бажання оплатити замовлення карткою при отриманні.
-
Чи є можливість оплати замовлення платіжними картами Visa і MasterCard?
Так, є. При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати "Visa/MasterCard". Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату.
-
Чи можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?
Так. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard. Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну з боку Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.
-
Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?
Ні. Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
-
Який термін дії подарункового сертифіката?
Термін дії подарункового сертифіката обмежений і становить 12 місяців з дати видачі.
-
Чи повертається різниця, якщо вартість товару нижче номіналу сертифіката?
Ні. При здійсненні покупки, номінал сертифіката списується цілком. У разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.
-
Чи може скористатися подарунковим сертифікатом інша людина?
Так. Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним). Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати з його допомогою товар.
-
Чи можна повернути подарунковий сертифікат і отримати назад кошти?
Ні. Сертифікат не підлягає поверненню/обміну і не може бути використаний для отримання готівкових коштів.
-
Чи можливо використовувати кілька сертифікатів одночасно?
Так. Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.
-
Чи можна використовувати сертифікат для покупки декількох товарів одночасно?
Можна. Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів в замовленні.
-
Я хочу відремонтувати продукцію Chicco (купити нову деталь)
Наша компанія надає гарантійне та післягарантійне обслуговування. Якщо у вас виникла необхідність в ремонті продукції, придбанні чи заміні деталей, зверніться в Сервісний центр Chicco.
Адреса: 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2 тел: (067) 216-93-24
Як доїхати?
- ст.м. "Деміївська"
- зупинка "Автовокзал"
- зупинка "пр-т. Науки"
Графік роботи: пн-пт: 09:00 - 18:00, сб-нд – вихідні
-
Чи можлива покупка коляски Trio без автокрісла (люльки тощо)?
Всі моделі колясок продаються тільки в тих комплектаціях, які представлені на сайті. Ви можете розглянути коляски Duo, в комплектацію яких автокрісло не входить.
-
Який термін гарантійного обслуговування на товар?
Термін гарантійного обслуговування варіюється в залежності від товарної категорії.
Гарантійний термін обслуговування технологічно складних виробів ТМ Chicco (автокрісла, стільчики для годування, манежі, крісла-качалки, ходунки, електро-побутова техніка, електронні іграшки та ін.) Становить від 6 до 12 місяців з дати продажу, а для категорії колясок - 12 місяців.