кошик
товарів на суму 0 грн
Повернутися до покупок
кошик
товарів на суму 0 грн
0 800 5000 58 Дзвінки зі стаціонарних
телефонів безкоштовні
Запитання
та відповіді

Шановні відвідувачі сайту, у нас працює On-line консультація, завдяки якій, ви можете дізнатися більше про продукцію, про роботу фірмових магазинів, інтернет-магазину або сайту, і отримати відповідь протягом кількох хвилин.

Побажання, конструктивні зауваження, питання чи цікаві пропозиції щодо поліпшення роботи сайту Chicco, ви можете залишати через нашу форму зворотного зв'язку .

Який графік роботи інтернет-магазину Chicco?

Наш інтернет-магазин працює за наступним графіком:

  • Понеділок - п'ятниця: 8:00 - 21:00
  • Субота - неділя: 8:00 - 20:00
Як повернути товар, придбаний в інтернет-магазині Chicco?

Оформити повернення покупки, яку ви зробили в нашому інтернет-магазині, можна тільки через Сервісний центр Chicco або зателефонувавши за номером гарячої лінії 0 800 5000 58:

1. Протягом 14 днів з дня здійснення покупки.
2. При наявності всіх комплектуючих, фірмової упаковки і товарного вигляду.
3. Документів, що підтверджують дату покупки: чек і гарантійний талон.
4. А також заповненої заявки на повернення товару (знаходиться на звороті товарного чека).

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Якщо товар був в експлуатації, Сервісний центр може замінити використані деталі на нові, в цьому випадку вартість деталей віднімається від суми повернення.

Якщо після доставки ви відмовляєтеся від товару (не підходить колір, модель, і т.д.), повернення оформляється тільки співробітниками інтернет-магазину і сервісного центру.

Я хочу відремонтувати продукцію Chicco (купити нову деталь)

Наша компанія надає гарантійне та післягарантійне обслуговування. Якщо у вас виникла необхідність в ремонті продукції, придбанні чи заміні деталей, зверніться в Сервісний центр Chicco .

Адреса: 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2 тел: (044) 499-07-82 моб: (067) 216-93-24

Як доїхати?

  • ст.м. "Деміївська"
  • зупинка "Автовокзал"
  • зупинка "пр-т. Науки"

Графік роботи: пн-сб: 11:00 - 20:00, нд - вихідний

Чи можлива покупка коляски Trio без автокрісла (люльки тощо)?

Всі моделі колясок продаються тільки в тих комплектаціях, які представлені на сайті. Ви можете розглянути коляски Duo, в комплектацію яких автокрісло не входить.

У якому магазині я можу купити ... (Наприклад: соску, пляшечку та ін.)?

Для того, що б отримати інформацію про наявність продукції, яка Вас зацікавила, ви можете:

  • клікнути на посилання Наявність в магазинах, на сторінці зацікавленого вами товару.
  • зателефонувати за номером гарячої лінії - 0 800 5000 58.
  • задати питання службі підтримки покупців, заповнивши форму в розділі On-line консультація.
  • завітати або зателефонувати у найближчий до Вас фірмовий магазин і дізнатися про наявність зацікавленої вас продукції. Адреси та телефони магазинів на сторінці Магазини
Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

На жаль, в даний момент ми працюємо тільки на території України.

Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

У відділеннях кур'єрських служб «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 5 робочих днів. По закінченню цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.

Чи є можливість відмовитися від частини замовлення в пункті видачі?

Така можливість є.

Для цього, після прийому всього замовлення, Вам достатньо зателефонувати за номером гарячої лінії - 0 800 5000 58 і вказати товари, які Ви хотіли б повернути.

Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

В разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомити нам про те, що трапилося за телефоном гарячої лінії 0 800 5000 58.

Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?

Так. Але тільки для замовлень, які доставляють штатні кур'єри інтернет-магазину і на відділеннях "Нова пошта", які оснащені платіжними терміналами.

Обов'язково повідомляйте менеджерам інтернет-магазину про бажання оплатити замовлення карткою при отриманні.

Чи можливо купити товар в розстрочку?

На жаль, на даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.

Чи є можливість оплати замовлення платіжними картами Visa і MasterCard?

Так, є. При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати "Visa/MasterCard". Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату.

Чи можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?

Так. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard. Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну з боку Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

Ви також можете самі забрати замовлення у відділеннях "Нова пошта".

Як я можу оплатити своє замовлення?

Зараз доступні наступні способи оплати:

  • готівкова оплата
  • безготівкова оплата
  • оплата картами Visa і MasterCard
Як здійснюється доставка по Києву?

Доставка в межах Києва при замовленні на суму понад 500 грн безкоштовна.

Вартість доставки товарів до 500 грн складає 35 грн

.

Наш кур'єр зобов'язаний надати Вам всі необхідні документи:

  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату

Час доставки:

  • понеділок - субота: з 12:00 до 19:00
Як здійснюється доставка по Україні?

Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрських служб "Нова Пошта" та "Meest express"

Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення за номером гарячої лінії - 0 800 5000 58.

Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-якими причинами) Вашого товару в офісі перевізника, обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії 0 800 5000 58.

Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Ні. Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Який термін дії подарункового сертифіката?

Термін дії подарункового сертифіката обмежений і становить 12 місяців з дати видачі.

Чи повертається різниця, якщо вартість товару нижче номіналу сертифіката?

Ні. При здійсненні покупки, номінал сертифіката списується цілком. У разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.

Чи може скористатися подарунковим сертифікатом інша людина?

Так. Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним). Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати з його допомогою товар.

Чи можна повернути подарунковий сертифікат і отримати назад кошти?

Ні. Сертифікат не підлягає поверненню/обміну і не може бути використаний для отримання готівкових коштів.

Чи можливо використовувати кілька сертифікатів одночасно?

Так. Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.

Чи можна використовувати сертифікат для покупки декількох товарів одночасно?

Можна. Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів в замовленні.

Який термін гарантійного обслуговування на товар?

Термін гарантійного обслуговування варіюється в залежності від товарної категорії.

Гарантійний термін обслуговування технологічно складних виробів ТМ Chicco (автокрісла, стільчики для годування, манежі, крісла-качалки, ходунки, електро-побутова техніка, електронні іграшки та ін.) Становить від 6 до 12 місяців з дати продажу, а для категорії колясок - 12 місяців.

Чи можливо забрати замовлення у фірмовому магазині?

На жаль, в даний момент, можливість забору замовлень (оформлених в інтернет-магазині) з фірмових магазинів, відсутня.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×