×
кошик
3 товарів на суму 539 грн
Повернутися до покупок
кошик
3 товарів на суму 539 грн
Запитання
та відповіді

Шановні відвідувачі сайту, у нас працює On-line консультація, завдяки якій, ви можете дізнатися більше про продукцію, про роботу фірмових магазинів, інтернет-магазину або сайту, і отримати відповідь протягом кількох хвилин.

Побажання, конструктивні зауваження, питання чи цікаві пропозиції щодо поліпшення роботи сайту Chicco, ви можете залишати через нашу форму зворотного зв'язку .

Графік роботи

Який графік роботи інтернет-магазину Chicco?

Наш інтернет-магазин працює за наступним графіком:

  • Понеділок - п'ятниця: 8:00 - 21:00
  • Субота - неділя: 8:00 - 20:00
Який графік роботи кур'єрської служби доставки в Києві?

Наша кур'єрська служба доставки в м. Києві працює 7 днів на тиждень з 9:00 до 18:00.

Якщо вам необхідна доставка товару в інший час, повідомте про це в коментарі до замовлення або менеджеру інтернет-магазину при узгодженні замовлення по телефону.

Повернення товару

Як повернути товар, придбаний в інтернет-магазині Chicco?

З детальною інструкцією щодо повернення товару можна ознайомитися на сторінці правил повернення та обміну або за телефоном +38 (044) 323-09-12. Оформити повернення можна:

  1. Протягом 14 днів з дня здійснення покупки.
  2. При наявності всіх комплектуючих, фірмової упаковки і товарного вигляду.
  3. Документів, що підтверджують дату покупки: чек і гарантійний талон.
  4. А також заповненої заявки на повернення товару (знаходиться на звороті товарного чека).

Якщо товар був в експлуатації, Сервісний центр може замінити використані деталі на нові, в цьому випадку вартість деталей віднімається від суми повернення.

Якщо після доставки ви відмовляєтеся від товару (не підходить колір, модель, і т.д.), повернення оформляється тільки співробітниками інтернет-магазину і сервісного центру.

Як скасувати замовлення?

Ви можете скасувати замовлення за номером гарячої лінії - +38 (044) 323-09-12.

Доставка

Чи можливо забрати замовлення у фірмовому магазині?

Ви можете скористатися послугою самовивозу з магазинів Chicco та Babyshop, оформивши замовлення на сайті нашего генерального партнера babyshop.ua.

У якому магазині я можу купити ... (Наприклад: соску, пляшечку та ін.)?

Для того, що б отримати інформацію про наявність продукції, яка Вас зацікавила, ви можете:

  • клікнути на посилання Наявність в магазинах, на сторінці зацікавленого вами товару.
  • зателефонувати за номером гарячої лінії - +38 (044) 323-09-12.
  • задати питання службі підтримки покупців, заповнивши форму в розділі On-line консультація.
  • завітати або зателефонувати у найближчий до Вас фірмовий магазин і дізнатися про наявність зацікавленої вас продукції. Адреси та телефони магазинів на сторінці Магазини
Чи є послуга примірки при кур'єрській доставці?

Ви можете скористатися послугою примірки одягу або взуття нової колекції* при кур'єрській доставці по Києву.

Як це працює?

  1. Додайте товар, який Вас зацікавив, до кошику (не більше трьох артикулів) та оформіть замовлення.
  2. У коментарях під час замовлення або під час підтвердження замовлення з менеджером, зазначте, що бажаєте примірку.

Вдома ви матимете змогу приміряти та обрати речі, що підходять вашій дитині, поки кур'єр зачекає протягом 15 хвилин.

У випадку, якщо кінцева сума замовлення складатиме менше 500 грн. або у разі відмови від замовлення повністю, отримувач сплачує суму доставки у розмірі 35 грн.

*Під новою колекцією розуміється поточна колекція сезону.

Куди і на яких умовах здійснюється доставка?

Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей.

Ви також можете самі забрати замовлення у відділеннях "Нова пошта".

Як здійснюється доставка по Києву?

Доставка в межах Києва при замовленні на суму понад 500 грн безкоштовна.

Вартість доставки товарів до 500 грн складає 35 грн

.

Наш кур'єр зобов'язаний надати Вам всі необхідні документи:

  • гарантійний талон
  • документ, що підтверджує оплату

Час доставки:

  • понеділок - субота: з 12:00 до 19:00
Як здійснюється доставка по Україні?

Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрських служб "Нова Пошта", Meest та Justin

Скільки днів товар знаходиться в пункті видачі?

У відділеннях кур'єрських служб "Нова Пошта" та Justin замовлення буде перебувати протягом 4 робочих днів. По закінченню цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.

Що робити, якщо товар був пошкоджений під час перевезення?

В разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомити нам про те, що трапилося за телефоном гарячої лінії +38 (044) 323-09-12.

Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?

Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-якими причинами) Вашого товару в офісі перевізника, обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії +38 (044) 323-09-12.

Чи є можливість замовити товар з доставкою в іншу країну?

На жаль, в даний момент ми працюємо тільки на території України.

Оплата

Як я можу оплатити своє замовлення?

Зараз доступні наступні способи оплати:

  • готівкова оплата
  • безготівкова оплата
  • оплата картами Visa і MasterCard
Чи можливо оплатити замовлення карткою при отриманні?

Так. Але тільки для замовлень, які доставляють штатні кур'єри інтернет-магазину, на відділеннях "Нова пошта" та Justin, які оснащені платіжними терміналами.

Обов'язково повідомляйте менеджерам інтернет-магазину про бажання оплатити замовлення карткою при отриманні.

Чи можливо купити товар в розстрочку?

На жаль, на даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.

Чи є можливість оплати замовлення платіжними картами Visa і MasterCard?

Так, є. При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати "Visa/MasterCard". Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату.

Чи можливо оплатити замовлення кредитною карткою з-за кордону?

Так. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard. Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну з боку Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.

Чи може змінитися вартість замовлення в процесі його виконання?

Ні. Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.

Подарункові сертифікати

Який термін дії подарункового сертифіката?

Термін дії подарункового сертифіката обмежений і становить 12 місяців з дати видачі.

Чи повертається різниця, якщо вартість товару нижче номіналу сертифіката?

Ні. При здійсненні покупки, номінал сертифіката списується цілком. У разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.

Чи може скористатися подарунковим сертифікатом інша людина?

Так. Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним). Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати з його допомогою товар.

Чи можна повернути подарунковий сертифікат і отримати назад кошти?

Ні. Сертифікат не підлягає поверненню/обміну і не може бути використаний для отримання готівкових коштів.

Чи можливо використовувати кілька сертифікатів одночасно?

Так. Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.

Чи можна використовувати сертифікат для покупки декількох товарів одночасно?

Можна. Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів в замовленні.

Сервіс

Який термін гарантійного обслуговування на товар?

Термін гарантійного обслуговування варіюється в залежності від товарної категорії.

Гарантійний термін обслуговування технологічно складних виробів ТМ Chicco (автокрісла, стільчики для годування, манежі, крісла-качалки, ходунки, електро-побутова техніка, електронні іграшки та ін.) Становить від 6 до 12 місяців з дати продажу, а для категорії колясок - 12 місяців.

Я хочу відремонтувати продукцію Chicco (купити нову деталь)

Наша компанія надає гарантійне та післягарантійне обслуговування. Якщо у вас виникла необхідність в ремонті продукції, придбанні чи заміні деталей, зверніться в Сервісний центр Chicco .

Адреса: 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2 тел: (044) 499-07-82 моб: (067) 216-93-24

Як доїхати?

  • ст.м. "Деміївська"
  • зупинка "Автовокзал"
  • зупинка "пр-т. Науки"

Графік роботи: пн-сб: 11:00 - 20:00, нд - вихідний

Чи можлива покупка коляски Trio без автокрісла (люльки тощо)?

Всі моделі колясок продаються тільки в тих комплектаціях, які представлені на сайті. Ви можете розглянути коляски Duo, в комплектацію яких автокрісло не входить.

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×