телефонів безкоштовні
та відповіді
Шановні відвідувачі сайту, у нас працює On-line консультація, завдяки якій, ви можете дізнатися більше про продукцію, про роботу фірмових магазинів, інтернет-магазину або сайту, і отримати відповідь протягом кількох хвилин.
Побажання, конструктивні зауваження, питання чи цікаві пропозиції щодо поліпшення роботи сайту Chicco, ви можете залишати через нашу форму зворотного зв'язку .
Наш інтернет-магазин працює за наступним графіком:
- Понеділок - п'ятниця: 8:00 - 21:00
- Субота - неділя: 8:00 - 20:00
Оформити повернення покупки, яку ви зробили в нашому інтернет-магазині, можна тільки через Сервісний центр Chicco або зателефонувавши за номером гарячої лінії 0 800 5000 58:
1. Протягом 14 днів з дня здійснення покупки.
2. При наявності всіх комплектуючих, фірмової упаковки і товарного вигляду.
3. Документів, що підтверджують дату покупки: чек і гарантійний талон.
4. А також заповненої заявки на повернення товару (знаходиться на звороті товарного чека).
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Якщо товар був в експлуатації, Сервісний центр може замінити використані деталі на нові, в цьому випадку вартість деталей віднімається від суми повернення.
Якщо після доставки ви відмовляєтеся від товару (не підходить колір, модель, і т.д.), повернення оформляється тільки співробітниками інтернет-магазину і сервісного центру.
Наша компанія надає гарантійне та післягарантійне обслуговування. Якщо у вас виникла необхідність в ремонті продукції, придбанні чи заміні деталей, зверніться в Сервісний центр Chicco .
Адреса: 03039, м. Київ, пр-т. Науки 4/2 тел: (044) 499-07-82 моб: (067) 216-93-24
Як доїхати?
- ст.м. "Деміївська"
- зупинка "Автовокзал"
- зупинка "пр-т. Науки"
Графік роботи: пн-сб: 11:00 - 20:00, нд - вихідний
Всі моделі колясок продаються тільки в тих комплектаціях, які представлені на сайті. Ви можете розглянути коляски Duo, в комплектацію яких автокрісло не входить.
Ви можете скористатися послугою самовивозу з магазинів Chicco та Babyshop, оформивши замовлення на сайті нашего генерального партнера babyshop.ua.
Для того, що б отримати інформацію про наявність продукції, яка Вас зацікавила, ви можете:
- клікнути на посилання Наявність в магазинах, на сторінці зацікавленого вами товару.
- зателефонувати за номером гарячої лінії - 0 800 5000 58.
- задати питання службі підтримки покупців, заповнивши форму в розділі On-line консультація.
- завітати або зателефонувати у найближчий до Вас фірмовий магазин і дізнатися про наявність зацікавленої вас продукції. Адреси та телефони магазинів на сторінці Магазини
На жаль, в даний момент ми працюємо тільки на території України.
У відділеннях кур'єрських служб «Нова Пошта» замовлення буде перебувати протягом 5 робочих днів. По закінченню цього терміну замовлення автоматично повертається відправнику.
Така можливість є.
Для цього, після прийому всього замовлення, Вам достатньо зателефонувати за номером гарячої лінії - 0 800 5000 58 і вказати товари, які Ви хотіли б повернути.
В разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також, скласти акт (претензію). У разі, якщо дана ситуація буде мати місце - просимо Вас повідомити нам про те, що трапилося за телефоном гарячої лінії 0 800 5000 58.
Так. Але тільки для замовлень, які доставляють штатні кур'єри інтернет-магазину і на відділеннях "Нова пошта", які оснащені платіжними терміналами.
Обов'язково повідомляйте менеджерам інтернет-магазину про бажання оплатити замовлення карткою при отриманні.
На жаль, на даний момент можливості купувати товари в розстрочку немає.
Так, є. При оформленні замовлення у нас на сайті, в графі "Оплата" Вам потрібно вибрати "Visa/MasterCard". Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де Вам необхідно підтвердити оплату.
Так. Ви можете оплатити замовлення онлайн будь-якою картою Visa і MasterCard. Однак, просимо звернути Вашу увагу на можливі обмеження при переказі коштів в іншу країну з боку Вашого банку. З огляду на це, ми, на жаль, не даємо гарантію, що оплата буде успішною.
Умови доставки залежать від регіону. Ми доставляємо товари по всій Україні, крім АР Крим і деяких регіонів Донецької і Луганської областей.
Ви також можете самі забрати замовлення у відділеннях "Нова пошта".
Зараз доступні наступні способи оплати:
- готівкова оплата
- безготівкова оплата
- оплата картами Visa і MasterCard
Доставка в межах Києва при замовленні на суму понад 500 грн безкоштовна.
Вартість доставки товарів до 500 грн складає 35 грн
.Наш кур'єр зобов'язаний надати Вам всі необхідні документи:
- гарантійний талон
- документ, що підтверджує оплату
Час доставки:
- понеділок - субота: з 12:00 до 19:00
Доставка по Україні здійснюється за допомогою кур'єрських служб "Нова Пошта" та "Meest express"
Ви можете скасувати замовлення за номером гарячої лінії - 0 800 5000 58.
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності (за будь-якими причинами) Вашого товару в офісі перевізника, обов'язково повідомте нам про це за номером гарячої лінії 0 800 5000 58.
Ні. Вартість замовлення узгоджується в момент його оформлення з нашим менеджером і залишається незмінною до моменту доставки і оплати. Також, будуть дійсні ті акційні пропозиції, які діяли на момент оформлення замовлення.
Термін дії подарункового сертифіката обмежений і становить 12 місяців з дати видачі.
Ні. При здійсненні покупки, номінал сертифіката списується цілком. У разі, якщо вартість покупки менше номіналу сертифіката, різниця між вартістю не повертається. У разі, якщо вартість покупки перевищує номінал, різниця між вартістю товару і номіналом сертифікату оплачується готівкою.
Так. Подарунковий сертифікат є сертифікатом на пред'явника (не є іменним). Будь-яка фізична особа, яка пред'явила сертифікат, може придбати з його допомогою товар.
Ні. Сертифікат не підлягає поверненню/обміну і не може бути використаний для отримання готівкових коштів.
Так. Кількість сертифікатів в одному замовленні не обмежена.
Можна. Ви можете використовувати сертифікат для оплати одного замовлення, незалежно від кількості найменувань товарів в замовленні.
Термін гарантійного обслуговування варіюється в залежності від товарної категорії.
Гарантійний термін обслуговування технологічно складних виробів ТМ Chicco (автокрісла, стільчики для годування, манежі, крісла-качалки, ходунки, електро-побутова техніка, електронні іграшки та ін.) Становить від 6 до 12 місяців з дати продажу, а для категорії колясок - 12 місяців.